L’Ajuntament dels Guiamets posa en marxa un servei de menjador escolar

13/09/2019

L’Ajuntament dels Guiamets posa en marxa un servei de menjador escolar

L’Ajuntament dels Guiamets ha impulsat un servei de menjador per als alumnes de l’Escola Sant Feliu que es posarà en funcionament a partir d’aquest curs 2019- 2020.

En aquest sentit, s’ha obert un procés de selecció per a la contractació durant tot del curs d’un monitor que donarà el dinar i cuidarà dels nens durant les hores no lectives del migdia.

Així mateix, des del consistori també s’ha arribat a un acord amb el Club Tennis Taula els Mets, que enguany celebra el seu desè aniversari, per tal que ofereixi una activitat extraescolar d’aquest esport per als nens i nenes.

Aquest nou servei s’ha tirat endavant amb l’objectiu de poder oferir nous serveis a les famílies per tal de cobrir les seves necessitats i que això no pugui ser un impediment per a la matriculació dels nens al centre.

Aquest curs 2019- 2020 l’Escola Sant Feliu dels Guiamets compta amb 9 alumnes. És per aquest motiu que amb l’oferta de nous serveis també es vol aconseguir un repunt en el nombre de matriculacions i evitar, així, el perill de tancament de l’escola.