Constituït l'Ajuntament dels Guiamets per a la legislatura 2019- 2023

17/06/2019 Actualitat

Constituït l'Ajuntament dels Guiamets per a la legislatura 2019- 2023

El passat dissabte 15 de juny es va constituir el nou Ajuntament dels Guiamets per a la legislatura 2019- 2023. Durant els propers quatre anys el plenari estarà format per sis regidors de la CUP- Amunt i un de Tots Som Guiamets.

Miquel Perelló va ser reescollit alcalde amb el vot favorable de tots els regidors. En el seu parlament, el batlle va destacar que, de la mateixa manera que en la legislatura passada, l’equip de govern “intentarà explicar a la ciutadania tot el que es fa a l’Ajuntament per tal de compartir decisions”.

Així mateix, Perelló va apuntar a la despoblació com “un dels reptes al que ens enfrontem tots els pobles rurals dels Països Catalans, independentment del color polític dels seus ajuntaments”.  En aquest sentit, l’alcalde va afirmar que “intentarem millorar el poble perquè no es quedi sense futur”.

Finalment, Perelló també va voler tenir un record per als presos polítics i exiliats. “Avui que en el nostre racó de món i en molts d’altres es constitueixen els ajuntaments fruit dels resultats de les eleccions municipals , lamentem que hi hagin persones preses i exiliades a les quals un estat demofòbic i totalitari com l’espanyol els priva de la normalitat democràtica”, va destacar i va acabar afirmant que “des de l’Ajuntament dels Guiamets mirarem de fer el possible dins de les nostres possibilitats per tal de que el més aviat possible es normalitzi la seva situació”.