El Festival Rebrot se celebrarà als Guiamets els propers 5, 6 i 7 de juliol

25/06/2019

El Festival Rebrot se celebrarà als Guiamets els propers 5, 6 i 7 de juliol

Els Guiamets acollirà els propers 5, 6  i 7 de juliol una nova edició del Rebrot, l’aplec de joves dels Països Catalans que organitza Arran, l’organització juvenil de l’Esquerra Independentista.

Al llarg de tot el cap de setmana tindran lloc diverses xerrades, tallers i concerts, sempre relacionats amb la temàtica de la lluita contra la repressió. La programació comença el divendres 5 a les 18:30h amb una xerrada sobre “La Veneçuela actual. Situació i reptes de futur” a càrrec d’Arantxa Tirado i Gustavo Borges, de Misión Verdad. A les 20h del vespre tindrà lloc l’acte polític d’inici i a continuació una cercavila antirepressiva a càrrec de la Txaranguins Band de Falset. A les 22:30h a la pista de camp de futbol hi haurà els concerts de JazzWoman, Mascarats, Paskines, Remolke, PD Soviet i PD Zitas.

El segon dia de festival arrencarà amb diverses activitats com una ruta de memòria històrica en escenaris de la Batalla de l’Ebre, a càrrec de l’associació 'No jubilem la Memòria',  i dos tallers d’autodefensa feminista i autodefensa digital. Un dinar popular tancarà les activitats del matí.

A la tarda seguiran els tallers i les xerrades:  'Del dret a l'autodefensa laboral',  que anirà a càrrec de la COS i  “40 anys de moviment juvenil basc”, impartida per Ernai. A les 19:30h, se celebrarà la xerrada 'La diversitat, un problema en la construcció d'identitats polítiques?' amb Àngel Ferrero (periodista) i Jule Goikoetxea (filòsofa). A partir de les 22h, concerts amb EINA, Dubcat, IRA RAP, Ginestà, Marta B., Oldwine i PD Antígones.

El diumenge 7 de juliol a les 11:30h, se celebrarà el vermut popular de cloenda amb l’actuació de The Almighty Tree!.

El Rebrot arriba als Guiamets després d’anys en marxa per diverses localitats dels Països Catalans. Des de l’Ajuntament celebrem l’aposta del festival pels Guiamets, ja que permet que els municipis petits, com el nostre, també puguin acollir esdeveniments que en moltes ocasions queden ubicats, ja sigui per equipaments i logística com per accessibilitat, en municipis més grans.

En aquest sentit, totes les guiametanes i guiametans tindran l’entrada gratuïta als diversos actes organitzats durant el cap de setmana.

Finalment, destacar que estem molt contents de poder acollir i ensenyar una miqueta del nostre petit racó de món a tot el jovent que s’acostarà als Guiamets en el marc del festival.

Podeu adquirir les entrades per al festival a: https://www.totsuma.cat/projecte/1708/%20rebrot-2019-aplec-de-joves-dels-paisos-catalans?fbclid=IwAR0KJRdDZiO6E5r-vv8-MW1wO33eQ3eAJ2xn-jImjwwTIy4gfMgW_q6oGJI

Els Guiamets, 25 de juny de 2019