L'Ajuntament dels Guiamets aprova el cartipàs per a la legislatura 2020-2023

15/07/2019

L'Ajuntament dels Guiamets aprova el cartipàs per a la legislatura 2020-2023

L’Ajuntament dels Guiamets ha celebrat aquest dilluns el Ple d’Organització, en el que s’ha aprovat el cartipàs per a la legislatura 2019-2023. Així mateix també s’han designat les persones que ocuparan les tinències d’alcaldia i els representants als diversos organismes i entitats als quals el consistori té representació.

Així doncs, el cartipàs de l’Ajuntament dels Guiamets és el següent:

• Miquel Perelló i Segura: regidoria d’urbanisme i infraestructures.
  • Núria Juanpere Mitjana: regidoria de cultura, festes i associacions.
  • Josuè Barceló Vallès: regidoria de joventut i esports.
  • Manel Sales Martori: regidoria de comunicació, participació ciutadana i turisme.
  • Leila Margalef Martí: regidoria de medi ambient i sostenibilitat.
  • Laia Martínez Castellví: regidoria d’economia i hisenda.

El Ple també ha designat que Núria Juanpere serà la Primera Tinenta d’Alcalde mentre que  Manel Sales actuarà com a Segon Tinent d’Alcalde.

Així mateix, la regidora Leila Margalef serà la representant del consistori al Consell Escolar i l’alcalde, Miquel Perelló, serà la veu de l’Ajuntament a la Junta Pericial Cadastral Inmobiliaria dels Guiamets.

Finalment, la sessió plenària d’aquest dilluns ha servit per aprovar les festes locals per a l’any 2020, que serà el 19 d’agost i el 28 de desembre.